Kontakt


Thomas Wivel
Tlf.: +45 63100265
twi@prokom.dk


ALCATEL-LUCENT ENTERPRISE:

Change the Conversation  

 



INNOVATION BETYDER NYE FORMER FOR KOMMUNIKATION

Der innoveres som aldrig før på markedet for forbrugerprodukter. Den eksplosive vækst i brugen af sociale medier, mobilt udstyr, smartphones og video forandrer på alle niveauer måden, vi udveksler information og kommunikerer med hinanden på.
Forbrugerne udveksler beskeder med hinanden på nettet om produkter og serviceydelser milliarder af gange hvert år. Mere end halvdelen af denne kommunikation finder sted alene på Facebook. Desuden er mere end 2 mia. mennesker i hele verden nu på nettet via en eller flere af de 5 mia. enheder, som findes i dag. Denne innovation byder på nye muligheder for at samarbejde – og det starter med kunderne og medarbejderne. For virksomhedernes nuværende måder at kommunikere på er i stigende grad ved at være passé.

 

DERFOR ER TIDEN INDE TIL AT SAMTALE PÅ NYE MÅDER

Change the Conversation

Tiden er inde til at samtale på nye måder i virksomheden for at udnytte fordelene ved kommunikation, som den reelt foregår i dag. Samtale på nye måder, så virksomheden kan udnytte fordelene ved de innovative kommunikationsformer til at gøre medarbejderne mere produktive og interagere bedre med kunderne. Samtale på nye måder ved hjælp af de nye applikationer på markedet og en infrastruktur, der er bygget til at optimere funktionen af disse applikationer. Change the Conversation så den bliver på multiperson-, multiudstyr- og multimediebasis.

 

HVEM ER VI OG HVORDAN KAN VI HJÆLPE?

Forvandling af kommunikation til meningsfyldte samtaler

Med mere end 7500 medarbejdere i 130 lande og 2200 samarbejdspartnerne på globalt plan er Alcatel-Lucent Enterprise leverandør af løsninger på tværs af 3 forretningssegmenter til mere end 250.000 kunder i hele verden.

  • GENESYS: Løsninger der gør det muligt at samarbejde med kunder via kundeserviceapplikationer og sociale medier

  • COMMUNICATIONS: Løsninger, der muliggør samarbejdsbaserede samtaler via kommunikationsplatforme og endepunkter, Unified Communications- og samarbejdsapplikationer samt videoløsninger

  • NETWORKS: Løsninger til at etablere den infrastruktur, der kræves for at levere applikationer i realtid i konvergerede netværk, datacentre, serviceorienterede netværk og managed services

 

Alcatel-Lucent Enterprise er en del af Alcatel-Lucent, som er en af markedets førende leverandører af mobil, fastnet-, IP- og optikteknologi og blandt pionererne inden for applikationer og services til serviceudbydere. Vi er en virksomhed, som bygger på innovation, bl.a. med Bell Labs, som er et af verdens mest fremtrædende forsknings- og innovationscentre inden for kommunikationsteknologi.

Via tillidsrelationer, som skabes ved at lytte til vores kunders behov, og ved hjælp af et globalt ekspert- og partnernetværk samarbejder vi om løsninger, der skaber vækst og innovation for vores kunder ved at skabe endnu bedre samarbejdsmuligheder for kunder og medarbejdere. Vi har en uovertruffen tradition for idéudvikling og implementering, der gør det muligt for virksomheder at forvandle kommunikation til meningsfyldte samtaler med kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere.

 

GENESYS:

Løsninger der fremmer samarbejdet med kunderne

Kundeserviceapplikationerne fra Genesys styrker kunderelationerne og optimerer en virksomheds resultater ved at henvende sig til og samarbejde med kunderne, så de får den perfekte kundeoplevelse, uanset hvilken kanal eller hvilket udstyr de vælger. Med denne metodik kan kundernes behov og ønsker samt værdien heraf identificeres, så virksomheden kan opretholde en konsekvent samtale via alle medier og udstyr. Dermed kan kunderne blive de bedste ambassadører for virksomhedens varemærke, så de ikke blot udgør en sikker indtjeningskilde, men også bidrager til at skabe ny omsætning.

Genesys løsningerne varetager mere end 100 mio. kunde interaktioner i hele verden hver eneste dag. Med disse løsninger kan vores kunder udnytte deres eksisterende investeringer, og de baner vejen for effektive kundeserviceløsninger baseret på vores åbne platformfilosofi og modeller med fleksibel udrulning, bl.a. cloud computing-services. Løsningerne fra Genesys omfatter bl.a.

  • intelligent Workload Distribution (iWD)

  • Social Engagement

  • e-services

  • intelligent Customer Front Door™ (iCFD)

  • Workforce Optimization

     

COMMUNICATIONS:

Løsninger, der muliggør samarbejdsbaserede samtaler

Kommunikationsløsningerne fra Alcatel-Lucent Enterprise reducerer omkostningerne, optimerer medarbejderkommunikationen og giver forbedret adgang til viden i hele virksomheden. Med disse løsninger kan I forbedre produktiviteten og virksomhedens resultater ved at gøre det nemmere for medarbejderne at komme i kontakt og samarbejde med hinanden. Vores kommunikationsløsninger gør mobile medarbejdere i stand til at arbejde mere effektivt ved at give dem adgang til information via alle former for udstyr, så de kan udføre deres arbejde, uanset hvor de befinder sig.
Med kommunikationsløsningerne fra Alcatel-Lucent Enterprise kan I forenkle og forbedre forretningsprocesserne i jeres virksomhed og samtidig blive i stand til at træffe beslutninger hurtigere.
Disse løsninger omfatter bl.a.

  • Unified Communications & Collaboration

  • Visual Communications

  • Next Generation Telephony & Applications

  • Mobility

     

NETWORKS:

Levering af samtalekommunikation i realtid

Et Application Fluent Network fra Alcatel-Lucent Enterprise sørger for, at kunderne oplever samtalen som god, relevant og konsekvent. Det gør samtidig livet lettere for it- og netværkschefer. Dette applikationsbevidste netværk fungerer på basis af en forenklet, driftsikker infrastruktur med lav latenstid og indbygget datasikkerhed. Et applikationsbevidst netværk har automatiske kontrolforanstaltninger til at afpasse prioriteringen i forhold til de enkelte samtaler baseret på brugeren, udstyret og sammenhængen.
Applikationsbevidste netværk sørger desuden for at strømline driften via automatiseret applikationslevering og et lavt strømforbrug.

Vores applikationsbevidste løsninger omfatter bl.a.

  • Konvergerede netværk, som udgør ét samlet netværk til telefoni, video og data

  • Datacenter-switching, som giver en skalerbar datacenterstruktur med lav latenstid

  • Serviceorienterede netværk, der fungerer som konstant kørende, privat fjernnet

  • Managed Access Services med Ethernet-services til virksomheder og beboelsesejendomme

 


Enkelte billeder på sitet er venligst udlånt af Alcatel-Lucent



 


Find os


Siden bruger cookies fordi det er nødvendigt for at websitet fungerer. Ved at bruge dette website accepterer du brugen af cookies.
Du kan altid slette cookies i din browsers indstillinger. Læs mere om cookies.

Acceptér cookies